Nikita är galen..

Usch va trött jag är nu! styrketränade först sen tog jag ett konditionspass. Svetten bara rann av mig. Hade dåligt samvete för att jag kärngde kakor innan. Så jag pushade mig extra hårt idag. :P

I allfall så va ju min mamma på här på besök innan idag. Vi pratade lite och gick sen ut en runda med hundarna och Melanie. Melanie ville nog också gå ut med hundarna? Haha! När vi kom till parken så skulle Nikita hoppa och ta tag i pinnen som vanligt. Har märkt och sett att det är rätt vanligt för amstaff och pittbull. Kul hade hon i alla fall. Och trött blev hon. :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, fan vad roligt det såg ut !

2010-04-10 @ 22:16:41
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0