Öppnis..

Ett ensamt litet moln på himlen. Haha!




Hej Sötnosar!
Imorse va jag på öppna förskolan. Kom i tid denna gången faktiskt. Hehe. Melanie va inte alls så blyg denna gången. Hon skulle va på och peta på dom andra barnen och pratade och hade sig. Mot slutet blev hon noglite trött för hon skulle klänga på mig hela tiden och dra i mig och va lite kinkig.

När jag kom hem gick jag en runda med Nikita och sen kom älsklingen hem på middagen. Han jobbade i parken bredvid oss med att såga ner grenar från träd. Så nu äntligen kan jag uppdatera. Haha! Ska ta och vika tvätten och städa lite sen blir det väl ut i det fina vädret igen. :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja det är möten och sånt, men dem skiter jag i. Det viktigaste är att veta vilket points värde man har :)

2010-04-15 @ 13:34:10
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0