Pannkakor..



Nu har jag nästan precis käkat pannkakor.
Åt frukost idag och tänkte att jg kunde vänta med att äta tills älsklingen kom hem vid halv fem. Kör liksom på att äta som jag gjorde innan jag va smal. Delvis 2-3 gånger per dag. Och rätt lite. Jag är liksom en sån person som ger upp rätt snabbt om inget händer och prövar något nytt. Men i alla fall men så då ville älsklingen inte ha mat så jag tänkte göra till mig själv. Men då hade helt plötsligt min hunger gott väck så jag har itne käkat förräns nu. :P

Va kul att så många är med tävlingen om en klocka i valfri färg. Men kom ihåg tävlingen om ett presentkort på på 100 kr på Zylber.com! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0