Tränat och hur Melanie tar sig fram..

Sorry för att jag inte uppdaterat förräns nu. Det är raid dag idag för älsklingen på wow så han har ockuperat datan tills nu. Har i alla fall varit iväg och tränat. Kondition idag och magträning förståss. Körde 12 intervaller på crosstrainern (klarade inte mer, Haha!) och 10 min på cyklen i medelt tempo. När jag va klar brann det som fan i ansiktet och jag svettades som en gris. Haha. Fast när ajg vilat ett tag kändes det skti skönt. Det känns fortfarande skönt. Ska ta en macka snart men först ska jag ge er en video som visar hur Melanie tar sig fram. :P


Kommentarer
Postat av: Sophie

haha så söt :)

2010-04-07 @ 22:02:59
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0