Svar på frågestunden..




Kissies eller paows klädstil?

Måste nog säga Kissies klädstil. Tycker den är jävligt snygg faktiskt.


hur mycket löshår använder du till din förlängning? hur har du satt i det? vilken färg är det, var har du köpt det och hur mkt kostade det? kramis

Jag har köpt två stycken färdiga clip on set så man kan säga att jag använder 2 paket. Det är den ljusaste färgen, #60 och jag köpte det på beautynet.se där ett färdigt clip on set kostar 799 kr.


Vilka bloggar läser du?!

Oj då det är rätt många. Men dom jag gillar mest är nog Kissies, paows, mamma olgas blogg, min vän Sofies blogg, falsksanning och gossips.


Hemma kväll med Man och barn, eller fest o stohej?

Hum. Det bero på. Just nu väljer jag hemma kväll med Melanie och älsklingen. Men innan va jag väldigt sugen på att festa. Men sen så har jag ju alltid båda när jag festar. Fest ena dagen på helgen och hemmakväll dom andra två. :)

Läste vad folket hade skrivit på flashback.Vad säger du till allt det????

Äh, ingenting egentligen. Låt dom skriva vad dom vill. Vad ska man göra åt saken? :)


Har du några syskon?

Japp! En halv lillebror som heter Erik och en halvstorebror som heter Anders.


Kan du inte skriva mer om din pappa lite då och då?

Jo visst kan jag det. :)


Kan du inte ha en bloggtävling? :D

Jag har en på g. ;)


Var har du köpt ditt löshår? :)

Beautynet.se :)


Jag vill va med i din frågestund =D vad har du för djur?

Jag har en katt som heter Kellie och en hund som heter Nikita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0