Ångest attack..

Godmorgon Sötnosar! Uppdaterade som ni ser inte mer igår kväll när jag kom hem. Jag fick en ångestattack, eller nervsammanbrott. Det va ingen panikattack men kändes inte riktigt som en ångestattack häller. Den här känslan va främmande för mig i alla fall. Det har varit rätt mycket som legat och pyrt inom mig denna veckan. Så igår när jag käkade godis och satte i halsen och det tog skit lång tid för mig att hosta upp det, triggade väl det igån atacken. Så älsklingen lugnade mig lite och så tog jag atarax.

Men skitsamma. Idag är det ny dag och nu mår jag bättre. Idag ska älsklingen gå och lana hos hans kompis Anton. Så min mamma kommer hit och umgås. Hon ska bjuda mig på paj. :) Hon får ta med sin laptop också eftersom älsklingen tar med datorn till Anton.

Här är i alla fall lite bilder från igår. :)

Jag innan vi gick till älsklingens föräldrar.

Tog en cider efter maten.

Haha. Melanie posar som vanligt.

Älsklingen vill inte vara med i bloggen men här får ni i alla fall en liten skymt av han. :P


Kommentarer
Postat av: Sophie

fina bilder :)

2010-04-17 @ 12:04:56
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0