Ta det lungt..

Godmorgon! Det är hyfsat bra väder ute men är ganska säker på att det kommer bli rätt fult snart. Och jag är vldigt trött. Jag har ändå sovit i åtta timmar men jag antar att jag inte är van vid det. Igår somnade liksom jag och älsklingen vid ett. Vi såg filmen "Närkontakt" som handlar om en utomjording film med olika fakta händelse i. Alltså baserad på verkliga händelser. Dom visade också dom riktiga inspelade videosan från det osm hänt på riktigt bredvid det som hände i filmen. Va ganska creepy att se då hon allt hade råkat utför så ut som fan så det verkade vara på riktigt. Men vem vet.

Idag ska jag ta det lungt. Ska gå en runda som vanligt sen inte göra så mycket. Damsuga och kolla lite på tv och blogga. Nu ska jag i alla fall käka frukost.


Lite ego pics från igår:





Kommentarer