Mmm ägg..



Nu har jag suttit och käkat frukost och kollat på Rachel Ray. Det blev macka och ägg som ni ser. Snart ska ajag ge Melanie frukost och sen gå ut och gå. Och efter det, pilates. Jag åt lite mer igår. 1200 kalorier tror jag. Hade ju redan ätit lite under dagen men tryckte i mig lite mer på kvällen. Och sen så motionerade jag rätt mycket igår men wohoo, jag gick ner till 52,8 igen. Haha. Nu ska jag skärpa mig med träningen och äta lite mer. :) Vad min nästa vikt blir säger jag inte förräns på tisdag. :P

Kommentarer
Postat av: Sophie

Gud vad gott med ägg!

Om du inte har något för dig ikväll så kanske vi kan träna?

2010-04-02 @ 12:03:54
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0