Jävla wow..

Hej Sötnosar! Det är onsdag och då är det raid dag för älsklingen. Jävla wow. Hatar det spelet. Och jag hatar att det tagit min man ifrån mig. :( Haha! Ibland önskar man att man va en hacker och kunde göra massa vrius. Då hade jag krachat wow direkt!

I all fall. Jag va i klippan innan idag. Sara min kompis va jätte gullig och skjutsade mig. :) Skulle på apoteket och lite sånt. När jag kom hem damsuga jag och sånt och ikväll blev det pommes med chicken bits! :D Orkade verkligen inte laga mat och jag hade ändå bara ätit frukost så jag unnade mig detta. Bjöd älsklingen på en hamburgare. Ville inte fresta honom. ;P

Min snälla vän sara. :)


Kommentarer
Postat av: Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

2010-04-21 @ 22:14:31
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: -

Vadå bjöd e ni inte gifta och bor ihop?

2010-04-21 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback