Skrynkla ögonen..

Godmorgon Sötnosar! Nu har jag själv ätit frukost, gett Melanie frukost och läst lite bloggar. Ska snart plocka undan lite och damsuga. Det är något väldigt konstigt med antingen vår damsugare eller golv för damsugaren damsugar upp det värsta men där är endå lite korn och smulor kvar på golvet. Skit irreterande. För det gör så att jag måste damsuga varje dag. -.-

Här är en video på Melanie som jag filmade imorse där hon skrynklar ihop sina ögon. Hon började med det för ett bra tag sen och nu när man gör likadant så härmar hon en. :P

Edit: Videon tog jäääätte lång tid att lägga upp så det är därför jag inte kunnat publicera mitt inlägg förräns nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0