Fullt upp..

Sorry. Har haft fullt upp dom senaste dagarna. Har målat tak och spacklat, städat och tränat. Vissa dagarhar jag missat träningen och har då fått pressa in två träningspass på en dag. Så ja, ni förstår att jag itne haft tid.

Idag är det fredag och då blir det fredagsmys. :) Ingen godis dock. Åt massa kakor igår. :P Har precis tränat och mamma har lämnat Melanie. Hon har ju varit hoss henne medans jag har målat taket i storarummet.

Föressten så kommer jag ge adressen till min träningsblogg på söndag. Det har visat sig att träningen get bra reslutat så nu vågar jag visa er bloggen. Där kan ni följa mig genom min träning och se mina resultat jag åstakomit och kommer att åstakomma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0