Hot & Not..



Smala vältränade kroppar. Ååh älskar dom. Och med vältränad menar jag inte biffig. Dom ger mig så mycket motivation i min träning. Så friska och snygga. Tycker helt klart att man ska sträva efter det. Inte bara för att det är snyggt utan man mår mycket bättre också, känner sig starkare och allmänt friskare. :)

Renoveringen. Jag älskar att måla och fixa. Så det ska bli skit kul att fixa till hela lägenheten. :)

Gammelmarknaden i Ljungbyhed. Jag älskar marknader. Dom är så mysiga. :)







Tv shopp träningsredskap.
Vem tror äns på dom nu förtiden? :S Träningsapparater som man bara behöver använda 10 min om dagen och så vips har man förlorat 4 cm i midjan på fyra veckor.  Bullshit! För att få en stark smal kropp så är det tung styrketräning (nej tjejer blir inte biffiga bara sådär), konditionsträning och nyttig kost som gäller.

Min förvirrade hjärna.
Jag är så förvirrade hela tiden. Så förvirrad att jag ofta glömmer min medecin, vilket har resulterat i att mitt humör går up och ner. Vilket är skit jobbigt. :/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0