Banta igen..



Sitter här och käkar yoghurt med chocklad bitar i. Den är riktigt god. Fast äter inte så mycket. Ska banta igen. Har gått up 7 hekto igen bara för att jag börjat slarva och käkat mig mätt fyra gånger om dagen utan att ha rör mig så mycket. Okej jag har visserligen tränat men jag tvivlar på att jag gåt upp 7 hekto i muskler på typ 2 och en halv eller tre veckor. :S Så nu ska dom bort igen. Fast kommer bara ta högst en vecka att bli av med det så det är inte så jobbigt. :P

Idag ska jag träna. Ska ta benen idag också som jag inte gjorde i fredags. Och gå en halvtimme på gå bandet. Sen blir det att jag och älsklingen ska städa lite sen blir det bara att ta det lungt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0