Firade Sara och Linda..

Har inte orkat uppdatera i helgen. I lördags tog jag det lungt hela dagen och stack och friade Sara och Linda på kvällen. Kom inte dit förräns 11 på kvällen. Jäätte seg skjuts. Haha. Så jag drack några groggar vid datorn innan jag åkte dit. Väl där framme var festen i full gång. Hade rätt roligt. Kul att träffa Linda och Sara och dom. Har ju inte träffat dom på typ tre veckor eller något sånt tror jag. Stack hem sen till älsklingen och käkade panpizza och sen la mig.

Nu måste jag dra iväg och ladda om mitt gym kort. Fett jobbigt bara att det måste vara sånt jävla snöoväder. -.-




Så här blev mitt hår föressten. Snyggt va? :) Blondare ska det dock bli. Är fortfarande gult. :P


Kommentarer
Postat av: linda

Tack för att du kom :) Du var skit snygg i ditt blonda hår :)

2010-02-22 @ 11:28:53
URL: http://buehue.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skulle väl inte dricka mer ?

2010-02-22 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback