Melanie och Nikita..



Godmorgon! Sitter och tittar på Melanie när hon leker och kollar bloggar. Så att Nikita hade lagt sig tillrätta bakom Melanie precis. Så sött. :) Dom gillar verkligen varandra. Och Nikita låter Melanie göra vad som helst på henne nästan. Dra henne i öronen och sånt. än kan jag ju inte lära Melanie att man inte får göra så, så NIkita får stå ut ett litet tag till. :P

Jag har märkt också att Melanie börjat uppskatta musik mycket mer.
När hon hör musik vill hon sitta och "dansa" och när musiken slutar blir hon sur! :P

Idag ska jag träna. Ska ta benen som jag inte tog i fredags. Sen ska jag och älsklingen rymma upp lite och ikväll blir det tacos. Gottit!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så sött :) Så stor hon har blivit!

2010-02-13 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0