Olga is the shit..

Så nu för att jag varit lite irreterad så skriver vi ett lite mer vänligt inlägg. :)

Idag ska jag och älsklingen städa massa. Det behövs efter helgen. Sen efter det ska jag ta ett intervall pass på crosstrainern. Ska börja träna lite mer som den här tjejen: http://www.mama.nu/blogg/olgas-blogg/ . Hon har riktigt många bra övningar och man ser klart och tydligt på hennes bilder att det ger resultat. Hon är specialicerad på just träning för mammor och gravid. Bra för mig ju. :) Har ju märkt att min träning gett resultat men ska lägga in lite övningar som hon visat in i mitt träningsschema så att det blir extra bra resultat. Hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0