Ovanligt trött..

Sorry för dålig uppdatering idag. Svärföräldrarna kom och hälsade på i förmiddags och efter att dom kom hem satt älsklingen vid datan och melanie låg och sov, så jag passa på att sova jag med. Har varit ruskigt trött idag. Har ingen aning om varför då jag gått och lagt mig och gått up precis samma tid som jag brukar.

Som ni förstår blev det ingen träning idag då i och med att jag sov bort tiden. Efter att jag sovit klart stack vi hem till älsklingens föräldrar och käka middag. Och nu sitter jag här. Får ta träningspasset imorgon. Skippar benen denna veckan. Har sån jäkla träningsvärk. :( Btw, löshåret kom idag. And its lovley! Jag är fan porrig i långt hår. ^^


Kommentarer
Postat av: linda

Först ska vi va hemma för släkten sen vet jag inte, men kan man nå dig på din mobil? kan isåfall höra av mig :)

2010-02-17 @ 22:07:04
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0