Pärlblond?



Har inte kunnat blogga idag.
Har varit iväg nästan hela dagen. Först stack jag och älsklingen till klippan och fixade lite saker där. Efter det stack vi hem till hans föräldrar och käka tacos. Jag la också i en pärlblond färg som skulle ta bort gula skiftningar i hans systers pissgula hår. Och det blev faktiskt väldigt ljust. Hant inte se hur det så ut när hela håret va torrt men så några slingor som va torra och dom va skit blonda. Så ajg ska nog lägga i den färgen i mitt hår imorgon. :)

Just nu sitter jag med en blekning i håret. Mitt hår va mycket gulare än hennes så tänkte att jag bleker det först en gång idag sen lägger jag i den pärlblonda färgen i imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0