Vad jag tycker om storbloggarna..



Vad jag tycker om andra storbloggarna och deras bloggar:

Blondinbella: Hennes blogg tyckte jag va rolig förr men nu är den såååå tråkig. Hon är så lillgammal. Eller egentligen är hon som en mormor i sitt skrivande. För fis förnämnt och alldagligt. Som person tycker jag att hon verkar snäll men med en vääldigt störig röst.

Kenza: Hennes blogg är tråkig också. Har försökt följa den månnga gånger men tröttnat lika snabbt. Kollar in där ibland men inte mer. Det finns liksom ingen struktur i hennes lbogg. Inga stolpar som hon brukar ha. Bara massa skit om vad hon gör. Inget annat. Som person tycker jag att hon verkar ha jävligt cool humor. Den kan jag skratta länge åt. Haha.

Foki: Följde hennes blogg innan men tröttnade. Den har dock blivit bättre nu. Först tyckte jag att det va coolt att hon la upp massa konstiga bilder från google men sen blev det uttjatat. Tyckte att hon kunde skriva mer om sin vardag. Men det har hon ju börjat med nu så det får hon tummen upp för. Fina bilder tar hon också. Som person verkar hon väldigt snäll, men nästan lite rädd. Lite mesig. Eftersom att hon måste ta bort alla sina elaka kommentarer och vill alltid ha den "gulli gull" imagen.

Kissie: Äääälskar hennes blogg. Hon kan verkligen göra en blogg rolig. Hon förtjänar faktiskt att vara sveriges största bloggersta i och med att hon gör sin blogg underhållande och uppdaterar ofta. Som person tycker jag att hon verkar vara en snäll människa med rätt konstiga åsikter. Jag köper inte riktigt det där med att hon skulle va helt tvärt imot den hon är i bloggen. Jag tror att hon är snäll mot dom som är snälla mot henne men skulle det va något problem så kan hon va en jävla bitch och riktigt taskig.

Dessie: Jag tyckte verkligen om hennes blogg innan. Den va som kissies. Och eftersom jag älskar kissies blogg så tyckte jag mer än gärna att det kunde finnas två likadana bloggar. Men nu uppdaterar hon knappt och bloggen är allmänt tråkig. Som person tycker jag att hon är en typsik fjortis. Störig, pinsam och oansvarslös.

Paow: Hennes blogg börjar bli bättre och bättre. Innan va den rätt tråkig men nu börjar den bli ganska bra. Fattas bara att hon börjar uppdatera lite oftare. Som person tycker jag att hon värkar lite lömsk. Snäll men samtidigt väldigt konstig snär det gäller sina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0