Börjar blogga igen..

Jaha då ska man börja blogga igen. Har fått tillbaka bloggsuget. Haha. Kommer väl uppdatera 2 gånger om dagen ibland mer. Gör mest detta för jag vill skriva ner Melanies utveckling så att jag kan titta tillbaka här när hon blivit äldre. Rätt kul att kunna göra så ju. :)

Idag har jag och älsklingen varit i klippan och varit på arbetsförmedlingen. Fixat lite med det och papper om bostadsbidrag och massa sånt. SKönt att få det gjort. Under tiden va Melanie hos sin Farmor. När vi kom hem gick vi och hämtade Melanie. Hon va jätte trött och kinkig så vi gick hem efter bara en liten stund. Hon somna i vagnen men tror ni sen hon ville sova när vi kom hem? Icke. Hon är en väldigt bestämd liten dam och skulle bestämt stanna uppe.

Så jag och älsklingen har bara myst med Melanie och med varandra här hemma. Nattade Melanie runt nio tiden så jag och älsklingen har bara suttit och tittat på tv och varit på datorn.

Melanie håller föressten på att få en tand. Eller två? Den känns väääldigt bred så jag tror nog där är två tänder som håller på att ploppa upp. Hon låter inte mig titta utan bara trycker ut sin tunga när jag ska försöka titta. :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-13 @ 23:50:32
Postat av: marie

nawe hon är så gullig, kul att du börjat blogga igen :)

2010-01-14 @ 15:36:43
URL: http://faaaith.webblogg.se/
Postat av: hönö

Fan hon är så söt min lilla älskling

2010-01-16 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback