Dagen efter festen..

Godmorgon! Eller jag, rättare sakt eftermiddag. Sitter och är skiiit hungrig. Jag och älsklingen ska käka snart. Känns som det va ett år sen jag åt.

Igår blev kvällen väldigt kort för mig. Johan kom och hämta mig och älsklingen och körde till Robin och Sara. Där började jag dricka som vanligt utan att tänka på att det va faktiskt tre veckor sen jag drack. Så jag blev jätte full och deckad rätt snabbt. INte bra. Inte likt mig häller. Brukar inte bli så full att det går överstyr.

Men annars va det rätt roligt. :) Idag ska jag och älsklingen bara ta det lungt. Melanie kommer ikväll med min mamma. Naw stackars mamma. När hon skulle hämta Melanie igår så började Melanie gråta för hon va rädd för mamma. Så försökte min mamma trösta henne men det gick inte, det dög bara med mig. Fast det är nog för att hon inte träffar min mamma så ofta. Får bli ändring på det.

Bilder från igår får ni lite senare när jag fått dom av Sofie. :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ska kolla på bilderna nu så skickar jag dem till dig sen :)

2010-01-23 @ 15:28:56
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: linda

Haha ja det var en ordentligt fylla för dig igår :p

2010-01-23 @ 16:41:44
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback