Dokumentären har släppts..

Nu har dokumentären om min pappa kommit ut som jag medverkat i. :) Den spelades in sommaren 2008. Jag hade jätte kort hår då så jag ser nu ut som ett mongo haha. Dom kom till min mamma och filmade oss där.

Min mamma pratade mest då jag egentligen inte kan säga så mycket om honom. Jag kände ju inte han så bra. Det mesta jag vet är vad min mamma berättat om honom.

Men fräckt ändå att vara med i en dokumentär. Haha. Ska bli kul och se hur den blev och vad Lejla och min bror och alla andra sa. :)

Filmen kan beställas på ginza men släpps inte förräns i februari tror jag det va.

Kommentarer
Postat av: jimmy wallin

det var en väldgt intressant och bra dokumentär.. har alltid varit tokig i hans musik..

2010-03-06 @ 18:13:31
Postat av: Pontus Eriksson

Dokumentären var riktigt bra, man får mycket mer förståelse för musiken och det är verkligen sorgligt att se, bara undrar för det framkommer aldrig, när träffade du honom senast? Hur gammal var du? :/

2010-04-01 @ 02:06:46
URL: http://ohmeusdeus.blogg.se/
Postat av: Thord Rundqvist

Errol måste ha varit en av världens mest underskattade artist ! Ett geni rent ut sagt... Sorgligt att spriten kan förstöra en människa så bara.

2010-07-19 @ 18:36:30
Postat av: Daniel

Tycker den är jättebra.



Har nu på senare år lyssnat väldigt mycket på hans musik. sista spelningen gjorde han här i västerås där jag bor,var 14 då tror jag. men då hade jag inte fått upp ögonen än,surt surt.



Verkar vart en väldigt snäll och begåvad människa.

Synd att alcoholen satte klorna i honom.

2010-07-19 @ 18:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback