Dumma idiot..



Anonym
om Min älskling är pittögd..:

men herregud så har de flesta barn någon gång, och man kan inte göra något åt det! eller du kanske tycker man ska in och operera i ögat på henne?

och vad spelar det för roll att hon skelar lite? är hon mindre söt i dina ögon då? :S

Svar: Men din dumma idiot! Självklart undrar inte jag vad man kan göra åt det för att hon är fulare då. Hon är den sötaste i världen. Men förblir det så kan hon få problem med synen och behöva glasögon! Eller du tycker hon borde ha synfel? Är det något du själv skulle vilja ha? Du kanske tycker att det är något bra?

Du kan fan inte ha barn själv för du verkar inte kunna någonting om barn.

Gosh! Vissa människor borde fan tänka innan dom öppnar truten! And btw. Sluta fega dig för fan och va inte anonym nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Självklart, jag skickar!

2010-01-14 @ 20:03:16
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: linda

Äckliga anonyma alltså! Så jävla fega som inte vågar skriva ut sitt namn!

Vill du festa med mig imorgon? :)

2010-01-14 @ 20:20:42
URL: http://buehue.blogg.se/
Postat av: Zandra

Dom kan nog bli opererade sen typ innan dom börjar skolan & sånt för det, om det skulle va att dom skelade.. Men tror de flesta ungar gör de såhär nu :)

2010-01-14 @ 22:46:02
URL: http://zandraak.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag har barn, två stycken till och med. därför jag VET att det är VANLIGT att barn skelar litegrann och att man därför INTE KAN GÖRA NÅGOT ÅT DET!

ögonen har inte "fixerat" sig ordentligt, och min distriktssköterska sa att det kan variera under barnets första levnadsår, är däremot barnet över 1 år gammalt och skelar på samma öga, hela tiden - det vill säga att barnet alltid skelar på ett öga oavsett vilken vinkel ögonen riktas mot så är det en annan sak.

då får barnet en lapp över ögat för att det ska få vila.

hur kan jag veta det? mitt barn skelade lite mellan 3 månaders ålder fram till 8 månader ungefär.



det är ju snarare du som inte vet något om barn eftersom du inte visste att det är vanligt att de skelar.



Skelning är inte heller ett synfel, utan ett ställningsfel..



herregud.

2010-01-14 @ 23:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback