Knast jävel..

Hej hej! Har precis kommit hem från älsklingens föräldrar. Har käkat potatis, brun sås och kotletter där. Så nu är jag svin mätt. Och jävlgit trött också faktiskt. Känner mig lite på konstigt humör idag. Trött och slut i huvudet och lite irreterad. Hoppas det går över snart.

Har lagt Melanie. Hon är också väldigt trött. Fast ändå så ska hon invisas med att gråta ett tag vartenda gång hon ska sova. Så jag får väl gå in och ge henne nappen.

En osminkad, trött Linda.
And btw. Jag har en knast jävel i ögat. Sååå fult.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vi kör träning imorgon klockan ett :)

Hoppas du är på då och kommer dit :)

2010-01-17 @ 21:07:01
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0