Nu är Melanie hemma..

Hej Sötnosar! Har inte hunnit skriva förräns nu! Vaknade vid tolv av att mamma ringde mig. Hon skulle komma och lämna Melanie. Jag och älsklingen har varit rätt lata i helgen så det blev inget städande i fredags och igår så jag plocka undan allt imorse. Så nu håller älsklingen på med disken och jag ska ta damsugningen sen. Men först ska jag sitta lite här. :)

Älsklingen kom precis in och sa att han ville till klippan och simma lite. Vill nog också följa med med Melanie så hon får pröva på att bada i plask dammen. Kanske i mellan också. :)

Naaw min lilla bebis är såå söt. :)


Kommentarer
Postat av: linda

Haha det är roligt att se killar städa :P Men bra att han hjälper dig :)

Naw se om du kan ta foto när Melanie badar :)



Tack för allt i fredags förresten, kändes skönt att prata med dig :)

2010-01-24 @ 15:08:30
URL: http://buehue.blogg.se/
Postat av: Sara

Ser ut som hon har värsta skrattnafallet ! :P

2010-01-24 @ 20:18:58
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback