Så sminkar jag mig..



Dessa smink produkter använder jag mig alltid av när jag sminkar mig. Vart enda en är riktigt bra.

1. Först använder jag mig en concealer från max factor. Täcker skit bra och det syns knappt att man har något på.

2. Sen tar jag dream dream matte mousse från maybelline. Täcker bra utan att det ser ut som att man har ett kilo foundation i ansiktet.

3. Sen fyller jag i mina ögon bryn med h&m:s egna ögonbrynspenna. Jätte billig OCH bra. Till och med bättre än många dyra jag prövat.

4. Sen målar jag på eyeliner från isadora. Väldigt bra men kan inte säga hur bra i förhållande till andra då jag alltid användt mig av det märket, men billig är den i alla fall.

5. Sen är det dax för Double Extension maskara från loreal. Den är verkligen SUPER bra. Den både förlänger och gör fransarna fylligare jätte mycket. Älskar den här maskaran. Pluss at tman kan gråta hur mycket som helst med den på utan att den rinner.

6. Sen toppar jag allt med en läppenna från loreal. Kan häller inte säga hur bra den är i förhållande till andra så jag alltid bara användt mig av den men bra är den i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0