Wow och tupler metoden..

Hahahaha. Jag måste erkänna en sak.. Jag har spelat WoW precis. :| Haha. Jag fick ett ryck och ville göra en gubbe på älsklingens account och spelade ett litet tag. Har kommit upp till level 4. Så jävla drygt. Vet inte om jag kommer fortsätta spela. Får se. :P

Nu blir det i alla fall att läsa blogga och sen mysa lite framför tv:n. Imorgon blir det liksom ett träningspass med Sofie klockan ett. Ska bli skönt. Men ska inte träna magen i fortsättningen. Har börjat med en sak som heter tupler metoden. Den är för dom som varit gravida och har delade magmuskler. Det gör att magen putar ut hela tiden för att magmusklerna inte orkar hålla magsäcken och tarmar och skit på plats.

Det jag gör då är att jag har tagit en korsett och snöret åt hårt runt magen. Sen gör jag övningar där jag drar in magen och kniper ett antal gånger. I alla fall så har jag märkt att det funkar rätt bra faktiskt. Min mage har redan blivit plattare. Så det är den ända träningen min mage får tills den blivit helt stark igen.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ska man som hålla in magen hela tiden?

2011-01-07 @ 15:05:36
URL: http://thisissarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0