På fel sida..

Godmorgon! Det blev inte så mycket med bloggningen igår. Haha. Man glömmer det lätt när man inte bloggat på ett tag. Det hände i alla fall inte så mycket. Inte mer än det jag skrev om. Städade och efter det blev det blev det film och kebabrulle med Matte.

Idag är det varmt och fint väder igen så jag ska dra till Mattes föräldrar och bada i deras pool. Man får ju passa på att bli brun nu när det är sommar. Är så vit på vintern ju. :P Ska bara käka lite frukost och diska sen bär det av. 

Föressten, Melanie fick en lära gå vagn i födelsedagspresent. Hjulen har inte varit så åtspända så när hon försökt gå med den har den bara skjutits iväg från henne. Men igår spände jag dom så när hon skulle gå med den fick hon för sig att hon skulle sitta i den istället, och sen resa sig upp så hon stod i den istället för bredvid. Såg så kul ut haha. Hon börjar bli stor min lilla flicka. :)


Kommentarer
Postat av: linn

Har hon inte börjat gå än ?

2010-07-16 @ 13:00:03
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0