Ägg är såå nyttigt..



Nu har jag ätit en underbar frukost. Eller ja, jag åt den för typ en timme sen men har läst massa bloggar och matat Melanie så jag bloggar först nu. :P Åt ägg idag. Ägg är jätte nyttigt då det innehåller mycket protein och protein behöver man både till frukost och till kvällsmat. Så på morgonen tar jag ett ägg och på kvällen två. :)

Idag är det fredag. Härliga fredag. Jag och älsklingen ska inte göra något särckillt för vi ska festa imorgon. Johan fyller ju 19 år. :) Vi ska i alla fall storhandla idag. Ska bli gött med lite mat i frysen. Men för mig blir det bara nyttig mat. Kan inte unna mig fet mat varje dag inte. Hehe.

Jag ska köra ett pilates pass idag igen. Det är faktiskt skit kul. Eftersom det inte är så jätte jobbigt att göra, men ändå tar på musklerna (det vet man för man har verkligen träningsvärk efter) så är det skit skoj. Får skärpa mig och köra ett konditionspass också. Men jag är så lat när det gäller det. :(

Kommentarer
Postat av: Zandra

Man ska bara äta två ägg om dagen, annars e de inte bra har jag hört!

2010-03-26 @ 13:27:10
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0