Ansiktstvätt..



Idag har jag och älsklingen varit och storhandlat. Blev väldigt mycket mat. Efter det åkte vi hem till älsklingens föräldrar och käkade bullar. Busade med deras väääldigt konstiga katt som är besatt av nappar. Så fort han får tag i en tar han den i munnen så att det ser ut som han suger på nappen. Haha.

Jag köpte en ansiktstvätt och fuktighetskräm från neutrogena som älsklingen tjatat om länge att man borde testa. Så det ska jag göra nu. Tvättade ansiktet med den innan och mitt ansikte blev riiiktigt lent kan jag säga. Mysigt. :)

Kommentarer
Postat av: linda

Haha ja det var en jävla tur :p

Fatta vad rädd jag var när jag vakna, den var riktigt verklig!

2010-03-04 @ 16:47:22
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0