Fluff Linda..

Sitter och käkar en macka och äter yoghurt. Fan asså jag mår fan illa hela tiden. inte jätte illa men så där illa så att det är störigt. Har ätit nu och känner att jag mår inte 100. Börjar bli riktigt störigt nu. Jag har ju saker att göra. :(

Idag ska jag i alla fall städa. Det behövs efter helgen. Sen ska jag gå en låång runda. Har fuksat riktigt mycket denna veckan och igår behövde jag feta mig som fan för att må någorlunda bra igen efter att ha spytt upp allt jag hade i mig i söndags. Älsklingen fick ledigt idag också så han är hemma med mig. :) Han skulle nog hälsa på Johan på sjukhuset med Martin tror jag.

Bjuder på mig själv idag. En osminkad bild med färsta ruffset sen jag tupperade det i helgen. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0