Gommi maci!

När jag va gravid så satte älsklingen på låten "gummi bear" fast på den holländska versionen. Gommi maci! Så stod jag och höll på magen och dansa löjligt så det så ut som jag va den björnen. Så när Melanie va född började vi kalla henne för gommi maci. Haha ganska sött. Så för ett litet tag sen satte jag på låten och visade videon. Hon är helt förälskad i den. Sitter och stirrar och skriker glatt i mellan åt. Haha kanske för att den är så färgglad. :)

Melanie kallas föressten inte bara för gommi maci. Hon kallas för Dodiden också. Haha.


Kommentarer
Postat av: Sophie

det blir nog på kvällen skulle jag tro, men vilka tider är det instruktören är där? Pallar inte med att där är mycket folk :p

2010-03-18 @ 10:26:54
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Sophie

Då säger vi efter 19, för jag pallar inte med någon instruktör haha... har du mobil så man kan skicka sms till dig?

2010-03-18 @ 11:28:42
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback