Min katt är kåt..

Puuh, har varit i full gån hela dagen. Har städat och hållt på. Älsklingen skulle ju egentligen hälsat på Johan men det blev inte av så han va här hemma och hjälpte mig istället. :P Snart ska jag gå en promenad i det fina vädret. 10 plus grader. Det är inte illa det. Jag blir så glad när våren kommer. :)

Föressten så är min kat i sin kåt period och går och skriker hela tiden. Hon upptäckte att Melanie va villig att klappa henne så hon stod där och tryckte upp baken. Haha så såg roligt ut så jag fotade och filmade det. ^^ Videon lägger jag ut sen men bilden kan ni få nu!




Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag har köpt nutrilett, den går absolut att dricka så det är inget problem!

Har också hört att den är skit äcklig medans den färdigblandade är skit god!

2010-03-30 @ 17:20:12
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0