Min viktminskning..



Hur jag såg ut då:


Vecka 1:

Vikt: 54 kg
Midja: 75 cm
Runt magen vid navlen: 84 cm
Rumpa: 96 cm.

Vecka 2:

Vikt: 52,8 kg
Midja: 72 cm
Runt magen vid navlen: 83 cm
Rumpa: 94 cm

Hur jag ser ut nu:

Vikt: 52,5 kg
Midja: 72 cm
Runt magen vid navlen: 81 cm
Rumpa: 94 cm

Mål:

Vikt: 49-50 kg
Midja: 69 cm
Runt magen vid navlen: 76 cm
Rumpa: 90

Ååh har bara gått ner 0,3 kg denna veckan. :/ Fast ok, jag va ju sjuk i förrigår så jag va tvungen att äta rät mycket igår för att återställa magen. Och jag har ju fuskat lite. Som vanligt haha. Men ska försöka att inte fuska denna veckan.

Denna veckan har jag i alla fall minskat med 1 cm på magen, inget på midjan och inget på rumpan. Fast jag tror jag mätte fel förra väckan på rumpan. Men skitsamma. Det går i alla fall neråt. :) Och magen är tack vara pilates. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0