TRESemmé..



Jag måste bara tipsa om ett champo och blasam från Tresemme. Det är ett riktigt bra shampoo som frisörer använder men som finns i mataffärer för billigare pris. Ja ni har säkert sett reklamen. 89 kr för champot och 79 kr för balsamet tror jag det va. Jag köpte två test flaskor för tio kroner styck för att först testa. Råkade köpa två shampoon istället för ett champo och balsam så ajg testade endast shcampot. Och bara det gjorde underverk för mitt hår.

Innan när mitt hår va blött så va jag tvungen att dela på det jätte försiktigt med fingrarna för att det inte skulle gå av. Nu kan jag kamma det när det är blött. Det är fortfarande slitet men det är 100 gånger bättre än innan. Alltså ett RIKTIGT bra shampo. :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Älskar det schampoot!

2010-03-07 @ 20:43:16
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0