Trevlig fest, dålig bakfylla..

Ush. Har inte orkat uppdatera igår. Va sååå bakis. Och i lördags eftermiddag kunde jag itne uppdatera för då skulle älsklingen raida på wow eller va det nu heter. Gjorde i alla fall vid mig och sen kom Johan och hämtade mig. Drack inte så värst mycket men blev väldigt full ändå. Min kropp är konstig. Ibland tåler jag mycket, och ibland ingenting alls.

Linda snackar om att hon vill åka till teneriffa (stavning?) med mig och älsklingen i höst. Ååh jag vill. Men kommer nog inte ha råd. :( Men jag vill, jag vill, jag vill! Hade i alla fall skit skoj. Det hände faktiskt inget speciellt men ändå så va det så jävla kul. Stack där ifrån klockan fyra på morgonen och stannade lite hoss Anton med Anton och Carro och snackade lite. Tiden flög verkligen förbi för jag stack inte hem förräns halv åtta. :S

Gick och la mig då och vakna klokcan ett. Fy FAN va dåligt jag mådde. Pluss att jag fick mens värk. Jippie. Lå hela dagen igår så fick söta älsklingen ta hand om Melanie.

Men nu är det måndag och nya tag. Ska banta lite för jag har gått upp i vik igen. Jävla skit. -.- Och så blir det städning och ett pass på crosstrainern.



Kommentarer
Postat av: linda

Vi ska åka till Teneriffa :) Hade varit skit kul!

2010-03-15 @ 10:30:31
URL: http://buehue.blogg.se/
Postat av: Sophie

Söt bild på dig och Linda :)

Du märkte att jag var onykter i lördags va? :P haha...

du som inte brukar märka :O

2010-03-15 @ 16:30:20
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback