Trötter..



Ush. Är skit seg och trött idag.
Som ni ser blev det ingen uppdatering igår. Men ni vet hur det är på helger. Bakis och tråkig. :P Jag festade i alla fall hos Robin och Sara i fredags. Jag och älsklingen förfestade hos Anton och sen fick vi den goda nyheten att Robin ville fest ändå, så vi stack dit.

Hade väldigt skoj. Fast det blev lite bråka så det va ju tråkigt. Men annars va det kul. Dagen efter va jag bakis och trött och såååå hungrig så vi käka på mc donalds. Skitt gott. Jag får ju unna mig lite på en lördag. ^^ Sen slappa jag och älsklingen framför tv:n bara tills min mamma kom med Melanie.

Idag har jag mycket och göra. Först ska jag gå min morgon runda, sen ska jag och älsklingen diska och städa. Sen blir det ett pass på crosstrainern. Ååh jag är så trött idag. Känns plågsamt att bara säga att jag ska göra alla dom här sakerna. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0