Bleka underhåret..



Nu har jag, Melanie och Nikita varit på en promenad. Vi gick in om hemköp och köpte lite efterrätter till Melanie och ett winerbröd till mig. Haha tjockis. ^^ Och nu har jag äntligen tvättat klart också. Riktigt skönt. Jag får så ont i ryggen av att kånka på det skitet. :(

Snart kommer älsklingen hem och då ska vi käka makaroner med bacon och vitlöks klet i. Haha en egen röra min mamma kommit på. Skit god är den. Sen blir det bara att mysa. Ska testa och se hur stor skillnad det är på mitt hår och löshåret sen. Har för mig att det bara är underhåret som är mörkare. Är det bara det så ska jag köpa en blekning imorgon och bleka underhåret. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0