2008. <3



Älska 2008. Det bästa året i mitt liv (om man räknar bort det året min ängel blev född. :)). Först träffade jag älsklingen i början på året. Mitt livs stora kärlek. Så kär hade jag inte varit på länge. Och då kom jag till ljungbyhed. Jag träffade världens underbaraste människor. För vissa har min kärlek växt till den punkten att jag kan säga att dom betyder riktigt mycket för mig. :)

Och så började sommaren. Den roligaste sommaren jag haft i mitt liv. Det gick inte en ända dag då jag hade tråkigt. Vi festa riktigt mycket den sommaren.

Hösten kom och festandet blev på helgerna. Men vi hade ändå lika roligt. Sen hände det mest fantastiska i mitt liv. Jag blev gravid med Melanie. Då gjorde jag det bästa beslutet jag gjort. Jag behöll henne.

Jag hoppas att sommaren 2010 kommer bli lika rolig som sommaren 2008. Men det tro jag. För då kommer jag få det bästa av två världar. Bad och sol med min älskling och min söta Melanie som kommer vara 1 år och fest kvällar med det underbara folket i ljungbyhed. :)

Jag älskar 2008! <3

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad fina bilder :P

2010-03-13 @ 13:12:11
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: linda

Åh vad jag saknar 2008! Världens bästa år :)

2010-03-13 @ 13:25:52
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback