Bella & Tyra show..



Är lite deppig idag så jag tänkte kolla lite på Bella & Tyra show.
Har ju inte sett det innan när det gått live. Men nu när Melanie sover passar jag på att titta lite.

Jag måste säga att det är väldigt underhållande. Bella och Tyra är väldigt duktiga och naturliga framför kameran. Fast jag måste säga att det är väldigt mycket dubbelmoral från Bellas sida. Hon predikar alltid om självkänsla och att man ska behandla alla bra och bla bla. Men det är rätt mycket skitsnack. Och elaka pikar hon kör med.

Men som sakt. Väldigt underhållande. Roligaste avsnittet måste ha varit med Amir. Han är för rolig. Haha. Så den showen ska jag definitivt fortsätta att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0