Min viktminskning..


Hur jag såg ut då:


Vecka1:

Vikt: 54 kg
Midja: 75 cm
Runt magen vid navlen: 84 cm
Rumpa: 96 cm.

Hur jag ser ut nu:

Vikt: 52,8 kg
Midja: 72 cm
Runt magen vid navlen: 83 cm
Rumpa: 94 cm

Mål:

Vikt: 49-50 kg
Midja: 66 cm
Runt magen vid navlen: 80 cm
Rumpa: Inget mål

Woho. 1,2 kilo på en vecka. Och jag har ändå fuskat rätt mycket. :P Och Rumpan har krympt med 2 cm. Midjan och magen också. Men det är rätt svårt att säga då magen ändrar sig hela tiden. Eftersom att jag har putmage så blir den större när jag ätit.

Nu får vi se hur det går nästa vecka. Jag va RIKTIGT hungrig igår. Och irreterad pågrund av det. Så jag ska nog äte liite mer. Och istället motionera mer. Så jag får anstränga mig. Haha latis.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hola :) Jag försöker träna så ofta jag kan men vet du hur det är med att träna och vara förkyld samtidigt? Har hört att man inte ska träna ifall man är jäääätteförkyld och det säger juh sig självt men om man bara är lite täppt då? :) Du verkar vara redigt insatt i träningsmojsehockset! :)

2010-03-23 @ 15:24:57
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0