Inga undanflykter..

Godmorgon! Ska snart käka frukost och också ge Melanie frukost. Orkade inte blogga igår efter städningen. Har inte suget till att blogga flera gånger om dagen helt enkelt. Har blivit jätte seg och lat den senaste tiden. Riktigt tråkigt för jag borde verkligen träna. I alla fall magen. Jag började i januari och jag kunde ha varit klar med min kropp nu. Men nej jag måste ju vara lat. Nu är det bara en månade kvar till juni och då måste jag ha fått bukt med min mage. SKitsamma om jag har lite kärlekshandtag, men den måste väck. Så idag ska ajg börja skärpa mig och göra plankan två gånger om dagen varje dag utan några undanflykter.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0