Mamma på besök..



(En inte alls lika snygg linda som igrå. Haha! ;P)


Hej Sötnosar! Jag hade en jätte trevlig dag igår. Gjorde vid mig oc åkte sen till Sara och Robin med älsklingen. VI skrattade skit mycket och hade det roligt. Käkade choklad och lite sånt. Tyckte att jag gjorde vid mig skit snyggt och sånt och så glömmer jag att fota det. :/ Och blogga dessutom. Nåja.

Snart kommer min mamma och hälsar på. Har städat upp lite men damsugar först när hon kommit hit. Hon har med sin damsugare som jag ska testa. Som jag berättat innan är det liksom jätte skitit fast än jag precis har dammsugat så jag tror att det är något fel på min dammsugare. Vi ska i alla fall packa ner lite saker inför flytten och käka en skit god middag bestående av kotletter och våfflor till efterrätt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0