Piss på er era idioter!



Alltså man märker vilka idioter det finns nu förtiden.
Jag tror nog folk har svårt för att läsa. :S JAG RÖKER INTE! Jag slutade för flera månader sen. Jag fest röker ibland. Det är INGEN som röker i närheten av min dotter. Det är äckligt. Jag tycker oftast själv det är jobbigt när folk blåser rök upp i mitt huvud när jag är nykter.

Sen att vi rökar i lägenheten en gång och kommer göra det en sista gång idag?
SO WHAT? Den jävla röken är fan inte kvar när hon kommer hem. Som i helgen te.x. Folk rökade, folket gick hem. Vi öppnade fönstret i köket och på balkongen. Nästa dag gick vi till älsklingens föräldrar och så åt vi där och va med dom och Melanie tills på kvällen då vi tog henne och gick hem. Där va inte spår av någon rök. Tro mig man luktar om där är någon rök när man inte brukar röka själv. Så va fan gnäller ni om?!

Och en sak som är skrattretande. Va fan har folk med att göra om vi lever på soc? Och vad fan är det för fel med det? Eller nej vi gör så här. Vi skiter i att leva på soc så lever vi på gatan istället. :) Det är ju sååå mycket bättre för Melanie. Det är inte så att man får gå hemma och lata sig om man går på soc. Man får gå på arbetscentrum från halv åtta på morgonen till fyra på dagen. Man får städa, klippa gräs, va i verkstaden, flytta möbler till folk som behöver det. Hur fan är det att lata sig? Och jag är fan mamma ledig till den 18 augusti. Ska jag jobba nu då så kan både jag och älsklingen jobba så kan vi lämna Melanie själv hemma? Va fan tror ni? Och hur fan tror ni man VILL leva på soc? Ingen vill det. Men det är inte så lätt att få jobb nu förtiden.

Ni är så jävla störda hela högen. Skit i hur jag tar hand om min dotter. Så länge inte min lägenhet ser ut som en soptipp, att jag slår Melanie, eller vanvårdar henne och låter henne gå i samma blöja en hel dag, inte ger henne mat etc. Så länge jag inte gör något av det så HAR NI INGEN TALAN! Min dotter mår bra. Hon växer som hon ska, hon äter som hon ska, hon är alltid glad. HON MÅR BRA! När jag gjort mina sysslor om dagarna varvar jag min tid med att sitta och leka med henne och sitta lite vid datorn. Sen går jag ut och går med henne och låter henne gunga och sånt. PRECIS SOM VILKEN MAMMA SOM HELST!

Den ända skillnade mellan mig och er är att jag gillar att ta en kväll i veckan där jag festar med mina vänner. EN JÄVLA KVÄLL? Vad i helvete gör det? Hon är med sin farmor och farfar eller hennes mormor. Och dom avgudar hon. Hon skiner upp som en sol varje gång hon träffar dom. Och dom tar bra hand om henne. Det är inte så att jag kastar bort henne till vem som helst! Jag låter bara dom och endast dom passa henne.

Shiit ni är riktiga gnällspikar som lever kvar på 50 talet.
Palla leva enligt era ramar om "Det ska vara si och det ska vara så och man ska göra dittan och dattan" annars är man ingen bra förälder. Piss på er! Jag är en bra mamma som älskar sin dotter och ger henne allt så ni kan alla bara dra någonstans!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Alltså gud?Att folk orkar!Visst att man kan tycka saker och ting, men itne fan bombar man personer med kritik och grejor man tror sig veta!? Blir så trött på folk som inte har annat i huvudet än att klaga och tro att dom är så mycket bättre själva.. det verkar som att om man itne sitter hemma varje dag, inte röker eller dricker alls, ägnar var lediga minut till sitt barn, då är man en dålig mamma,och folk hoppar på en från höger o vänster. man har verkligen ögonen på sig så fort man fått barn, det ska gud veta! shiit.. att ni orkar!?

2010-05-21 @ 13:30:19
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/
Postat av: Mattias Norstedt

vissa är äckliga, men inte vi baby <3

2010-05-21 @ 14:06:21
URL: http://.
Postat av: Sophie

Att folk orkar!!!

2010-05-21 @ 16:09:28
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: marie

håller totalt med dig linda! tycker det är löjligt att folk ska klaga bara för att dem inte kan leva sina egna liv.

2010-05-21 @ 16:20:55
URL: http://faaaith.webblogg.se/
Postat av: Magdalena

Jag tycker det är hemskt det folk skriver till dig! Att man orkar lägga sin energi på det bara! Det är som jag brukar säga.. Skit i mitt liv, du har väl ett eget!?! Jag är dock nyfiken på vad det är för folk som skriver så? Kan det vara någon du känner?? Har du kollat ipnummerna?

2010-05-21 @ 18:52:45
URL: http://solovable.com
Postat av: Emma

Folk är så jävla äckliga i bland. Du är en BRA mamma! :)

2010-05-23 @ 16:36:57
URL: http://storyofblondie.blogg.se/
Postat av: Micke Hedman

Vissa är födda inavlade nötter, så är det bara, kommer alltid finnas idioter som gnäller på allt och alla.



Magdalena, om jag inte är helt ute och cyklar nu så kan hon väll endå inte se någon information om IP numret, bara ISP leveratören som kan ge ut exakt information (villket dom endå inte gör om det inte rör sig om ett brott), kan dock who-is deras IP och få fram en någorlunda stad/område, men om man ska lita på det är väl en annan sak. :)



Första kommentaren.. oj, har endå följt din blogg ett tag, hehe. ;)

2010-05-26 @ 21:25:38
Postat av: elin

Jag förstår hur du har det linda, pissa på alla fucking fittor som tror dom har någon rätt och komma med sina äckliga åsikter.!så länge DU vet att du gör ditt bästa så kan du fullständigt skit i vad alla andra tycker. ! miss you <3 / Elin

2010-06-20 @ 14:36:50
Postat av: electra

2010-07-20 @ 21:51:55
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: electra

Jag anser att skaffar man barn slutar man helt att röka då rök är inte bra för barn..det sitter fast i tyg,kläder damm..ja allt .. Äckligt



men det är mitt tycke..alla gör å tycker som dem vill

2010-07-20 @ 21:52:41
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Daniel

Det är klart att du är en bra mamma! Även vi föräldrar måste fa ha lite kul ibland. Jag har tre barn och ni vi väl lyckas få barnvakt så är det fullt ös som gäller :)

2010-07-29 @ 11:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback