Im a sexy bitch..

 

Anonym:

brynen var d enda som va fint


Svar: Jag får lite då och då sånna här kommentarer. Antingen spydiga om hu rjag tar hand om min dotter eller om mitt utseende.

 

Japp. Du har rätt. Brynen va fina. Jag va därimot inte så fin. Jag vet nämligen att jag inte ser bra ut utan smink. Och jag är helt okej med det. Dom flesta brudar ser inte bra ut utan smink. Huvudsaken är att jag ser ruskigt bra ut när jag gjort vid mig. Jag går inte runt och säger det för det är rätt skrytigt men ja, jag är RIKTIGT SNYGG. Och dom som påstår annat säger bara det för att vara taskiga. Så jag bryr mig inte om hur jag se ut utan smink när jag vet att jag kan göra mig snygg om jag vill. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä du ser utt att vara en 40 årig. Du e nt sexi någon stanns!!!

2010-10-08 @ 12:01:50
Postat av: Linnéa

Du är riktigt snygg, ta aldrig åt dig av sånt annat skitsnack :)

2010-10-08 @ 17:49:53
Postat av: Anonym

Håller helt med Linnéa :)

2010-10-10 @ 17:57:49
Postat av: linda

Haha vilka jävla avundsjuka människor det finns, man kan ju undra hur dom ser ut som sitter bakom skärmen och skriver sånna saker utan att lämna någon adress så man kan se deras fyla trynen :p

2010-10-11 @ 20:20:05
URL: http://buehue.blogg.se/
Postat av: tilda

vad snackar du om linda? DU ÄR SKIT SNYGG BÅDE MED OCH UTAN SMINK!! å det vet du om. fuck dom som ens orkar lägga ner energi på att trycka ner dig! du vet att du ser bättre ut än mååånga bruda, det är svartsjuka från deras sida det handlar om. bara ge dom fingret ;D

2010-10-11 @ 21:58:30
Postat av: ELLEN JAAO

ni som läser ni fräser,

ni som komenterar ni regerar ♥



FIN BLOGG!

2010-11-01 @ 00:00:36
URL: http://ellllllen.blogg.se/
Postat av: besarta

äshh skit i dom idioteerna som skriver sånt skit, kan inte vara lätt för dom att leva med sin avundsjuka :d

2010-11-16 @ 00:07:09
URL: http://atraseb.blogg.se/
Postat av: Karro

äh klart du är snygg! :D

2010-11-18 @ 01:16:49
Postat av: Sadia ♥

Du är jättesöt :)

2010-11-26 @ 18:16:02
URL: http://saddis.blogg.se/
Postat av: anna

Du verkar vara en bra tjej.

men tycker inte att du behöver kolla upp din vikt så ofta för det fina sitter på insidan det har inget med vikten att göra, jag känner ju förstås inte dig men hoppas att du inte tar illa vid dig.



De som kommenterar negativt har inget bättre för sig så de kan du ju skita i.



Jag hitta din blogg av en slump men e ett stort fan till din pappa =)

2010-12-15 @ 01:12:37
Postat av: Diana

Hej där! :)



Vill du vara med & tävla om att bli veckans blogg?



Vinnaren blir länkad från min blogg i en hel vecka! Dessutom får 2 andra favoriter länkning i ett inlägg! ;)



Läs mer på:

http://femtiokilo.webblogg.se



Hoppas du vill vara med! :)

2010-12-21 @ 21:57:34
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN!

Ta inte åt dig av spydiga kommentarer tjejen. Jag får också mängder utav sådana. Men dom som sitter och skriver elaka kommentarer osv har verkligen brist på sin självsäkerhet och självkänsla. Dom är så avundsjuka så det finns inte! Och det kan ju vara allt från olika bloggare. En som är smal, fint hår, fina ögon, bra självkänsla osv osv. Listan kan göras lång. Men du förstår nog vad jag menar.



Men det är tufft med elaka/spydiga kommentarer. Man får kanske 9 snälla och 1 dum, vilken hänger man upp sig på? Jo, den negativa! Hjärnan gör automatiskt det på något vis (iallafall min) ;).



Tycker du har en jätte trevlig blogg.



Önskar er en riktigt God Jul.



KRAM ERIKA

VIKTKAMPEN

http://junigirl.blogg.se

2010-12-22 @ 12:23:31
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

heei

fin blogg;)

2010-12-30 @ 11:02:05
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: mickiz

Såg din blogg i dag och den verkar intressant så den tänker jag läsa =)

iaf så tänkte jag säga att du och din pappa är väldigt fina i hop på kort ... =)

och du är jätte fin !

Lyssna inte på avundsjuka folk ...

skulle faktiskt vilja vara lika fin som du :( <3

hihi !

kolla gärna in på min blogg om du får tid ...

är inte inte så ofta men aja ...

godnatt !

många kramar mickiz <3

2011-01-05 @ 02:09:10
URL: http://mickizELAandersson.bloggplatsen.se
Postat av: Mickiz

Såg din blogg i dag och den verkar intressant så den tänker jag läsa =)

iaf så tänkte jag säga att du och din pappa är väldigt fina i hop på kort ... =)

och du är jätte fin !

Lyssna inte på avundsjuka folk ...

skulle faktiskt vilja vara lika fin som du :( <3

hihi !

kolla gärna in på min blogg om du får tid ...

är inte inte så ofta men aja ...

godnatt !

många kramar mickiz <3

2011-01-05 @ 02:10:20
URL: http://mickizELAandersson.bloggplatsen.se
Postat av: Peter Blom

Äh va´ fan, vadå de enda som va snyggt?? skitsnack så in i helvete. Du ser jävligt bra ut och förmodligen snäppet högre än gränsen av vad jag har chans på ;P men ta åt dig detta iaf du ser bra ut, är sexig och det vet du. :D ha nu en sån förrrrbannat bra kväll ;P krams

2011-01-13 @ 22:31:36
Postat av: viktblogg

Hej hej bra blogg :) läs min blogg om viktminskning,kost å träning:):)

2011-01-22 @ 20:12:25
URL: http://lowcarbdiets.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jag hittade ingen emailadress till dig så jag skriver här, hoppas det e ok.

Jag vill bara säga att jag anser att din far var ett geni! Jag drar paralleller mellan honom och Elvis P. Jag såg dokumentären igår, och likheterna är ju så tydliga. Båda var sjukt musikaliska, självdestruktiva och gjorde så många bra låtar! Nu har jag blivit hooked på Eddie, han är så grym! Hoppas att du har det bra, jag kommer att följa dig här from nu. Hoppas att det e ok också! Puss och kram!

2011-03-03 @ 23:31:31
Postat av: Christian

Fan vad du e snygg! Hoppas att du inte misstycker :)

2011-03-03 @ 23:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback