Inget straff..

Hej Sötnosar! Har käkat och vilar lite nu för att ladda upp för det hemska plyometricspasset. Jag kommer dööö. :( Men jag ska inte grubbla på det för mycket. För då blir det att jag struntar i det och gör något mindre krävande. Och det ska jag INTE. Idag SKA jag trötta ut mig totalt. ^^

Sen ikväll blir det föräldrarmöte på Melanies dagis.
Haha föräldrarmöte. Det låter så gammalt. :| Mitt första föräldrarmöte. Nåja änså länge borde det vara lätt då melanie bara är snart 1 ½ år. Tänk när hon kommer upp i 13 års åldern och jag måste straffa henne för att hon stör på lektionerna. Nej men jag tror inte på straff faktiskt. Därimot ska hon få förtjäna det hon vill göra. ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 20:17:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0