Hejdå välfärd..


Godmorgon kära läsare! Idag är det måndag och vet ni vad det betyder? Jo jag ska börja träna igen. :D Känner inte för benen och rumpan idag så jag bytar lite bland dagarna denna veckan men sen kör jag på som vanligt. Så idag blir det biceps och rygg. :)

Valvakan va ju igår. Så inte hela för jag va jätte trött. Men alliansen vann ju. Men eftersom sverigedemokraterna kom in i riksdagen så har ju alliansen bara minioritet. Undrar vad dom kommer bestämma sig för? Ingen av dom vill ju sammarbeta med sverigedemokraterna så vi får se hur dom gör när dom ska rösta i riksdagen.

Nu är det iaf hejdå med all välfärd. Hejdå för bra sjukvård och välfärd för dom äldre. Hejdå för chansen att gå på komvux. Hejdå till alla oss fattiga som bara kommer få sämre och sämre ställt. Och stackars, stackars alla dom sjuka som bli utförsäkrade nu. Jag lider med er. Det ända jag gör nu är att be till gud att min sjukdom inte bryter ut så att jag inte kan jobba. Och jag hoppas verkligen att jag kommer ha den underbara turen att få ett jobb. Hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0