Hot and not..


Partiernas satsning på arbetskraft. äntligen gör dom något åt saken! Mer arbeten till dom unga. För det är vi som är framtiden. Det är vi som har kraft att orka arbeta länge. Nu ska jag bara bestämma mig för vilket parti jag ska rösta på?

Min design. Måste bara ha med den. Vist är den sööööt? :D Blev väldigt stolt över den. Är väldigt stolt över hela min blogg i helhet faktiskt. Väldigt fin. :)

Lolads blogg. Måste verkligen hissa hennes blogg. Den är underbart söt, har roliga inlägg och FINA framför allt vilket är väldigt viktigt. Helt underbar blogg helt enkelt.


Min "sjukdom". Blää för att vara sjuk. Hemskt. Speciellt när man ska göra saker. Riktigt störigt. Jag vill bli FRISK!

Kissie, eller rättare sakt ALEXANDRA! Hum.. Behöver jag säga mer?

Sverigedemokraterna kommer troligen in i riksdagen. Alltså seriöst är det ett skämt eller?

Kommentarer
Postat av: Zandra

Rösta på moderaterna! De e nog dom som ser till att folk ska arbeta. Sossarna ger ju bara bidrag till alla så de lönar sig mer o gå hemma än o jobba!

2010-09-14 @ 19:56:30
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0