Ingen bra dag..

Hej Sötnosar! Sorry för dålig uppdatering idag men har mått jätte dåligt. Det va rätt okej när min kusin va här men när hon gick blev det värre. Har inte varit sugen på någon mat alls idag. Blev sen sugen på godis men för varje gång jag tänkte på mat kädnes det som att jag skulle spy. JAg blev hungrigare och hungrigare och till sist gick jag och Mariell och Melani till hemköp för att handla godis. Det va faktiskt bättre att äta det än inget alls. Vill inte att min kropp skulle ställa in sig på svält. När min kusin åkt hem mådde jag illa igen. Har känt mig helt konstig i kroppen ända tills nu. Har inte orkat laga någon mat så det fick bli pommes. Uch vill bara att denna dagen ska ta slut så att jag kan vakna upp frisk och pigg imorgon och börjar träna igen. Åååh vad jag saknar att träna. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0