Ingen sommar här inte..


Sitter här och käkar frukost och kollar ut genom förnstret. Det regnar som fan. Skit tråkigt. Vart tog sommaren vägen? Den försvann så fort. Andra år har det varit jummet i september. Inget sånt här piss väder. Hade ju tänkt gå en 1 timmes runda men det sket ju sig där. Är fortfarande inte frisk. Harklar och hostar fortfarande. -.- Så typiskt att jag måste vara sjuk länge när jag vill träna. Får hoppas att det slutar regna senare idag så att jag iaf kan ut och gå en runda. Och sen köra några plankor på det.

Annars ska jag bara ta det lungt den diska sen hämta Melanie på dagis. Hade tänkt måla när hon sover. Tror nog jag tar väggarna i köket först sen taket i hallen. Gillar inte att måla tak. Får ont i nacken. :/


Kommentarer
Postat av: Zandra

De e höst nu! Härligt väder. De e inte kallt ute, de e jummet men de regnar & regn e ju SÅ mysigt!

2010-09-14 @ 10:36:37
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0